Bütün Yol Arkadaşlarıma Teşekkürler..


Çok uzun zamandan beri uzun bir yolculuğa çıkmak istiyordum ,ama hep vazgeçiyor, korkuyordum sonra alışkanlıklarımla kaldığım yerden hayata devam ediyordum . Bir gün bir kitap okudum daha önceleride çok okumuştum ama bu kitap beni çok etkilemişti .

Kitabı bitirdiğimde ilk sayfasına aynen şöyle yazmıştım ''Bir kitap okudum ve bütün hayatım değişti'' Bu cümleyi çok duydum sonra, meğer ne kadar çok aynı düşüncede hatta bu kadar aynı cümlelerle duygularını ifade eden insanlar varmış ..

Ve dedim ki ''Haydi yola çıkma zamanı ,doğru zaman şimdi … ''

Yola ilk çıktığım gün, yolun ilk girişinde kocaman bir kapı gördüm ;''Hayata sihirli dokunuş'' yazıyordu. Kapıya doğru yaklaştım. Birden kapı açıldı , gülen gözlerle ,bütün içtenliği ile sımsıcak bir'' merhaba'' dedi içerdeki bayan .

O kadar içten o kadar sevgi doluydu ki …
''Yolun hayırlı olsun tatlım, inanıyorum ki başaracaksın, İstediğin zaman ben hep buradayım ,unutma .. ''

İlk yol arkadaşımla tanışmıştım ve şimdi daha inanarak daha kararlı yola devam ediyorum
Sonra yeni yol arkadaşlarımla karşılaşmaya başladım .

Hepsi o kadar sevgi dolu,içten ve samimiydi ki..
..
Biliyorum ki daha çok uzun yolum var.
Ve bu yolda karşılaşacağım çok yol arkadaşım..
Hepinizi çok seviyorum, yürekleriniz o kadar güzel ve sevgi dolu ki

İYİKİ VARSINIZ...

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Deryacım, nasıl da güzel ifade ediyorsun kendini; içten, çekinmeden, zarifçe..

Benim senin hayatına dokunmamdan öte, senin bunu istemen ve buna izin vermendi önemli olan.. Aslolan işte bu.. zira sen de biliyorsun ki, kendimizin önündeki tek ve en büyük engel aslında yine kendimiziz.

Sen istediğin sürece yoluna daha pek çok yol arkadaşı çıkacak ve bizler birbirimizin hayatlarına dokunmaya devam edeceğiz...

Kendini hayatının merkezine koyma cesaretini gösterdiğin için seni bir kez daha kutluyor ve bu kez de "yolun hayırlı olsun tatlım, başardığını görüyorum, istediğin zaman ben hep buradayım, biliyorsun" diyorum..

sevgimle kucaklıyorum.. :)
Brajeshwari dedi ki…
öpücük...
kucaklama..
öpücük..
teko dedi ki…
cheetosum çiğdemim çok seviyorum seni :))
burcucum sana da kocaman öpücük

yanımda olduğunuzu bilmek,beni çok mutlu ediyor ve dahada cesaretlendiriyor

:))
gerçekten iyiki varsınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayatın Akışı

SEVMEK..

AŞK