Fal Bilim Merkezi Buyrun..



Hayatımızda ne büyük önem taşır şu fallar ....
Kimimiz hastalık derecesinde düşkünüzdür, kimimiz öylesine ,ama itiraf edelim severiz falları

Çok çeşitli fallar vardır,kahve,bakla ,çay ,su yakında süt falıda çıkarsa şaşırmamak lazım ,belkide çıkmıştır kimbilirr


Eskiden ya özel yerlere gidilirdi tavsiye üzerine yada yolda sizi durdurup

_ ''a be güzel kızım bakayım bi falına'' diyen teyzelerimiz vardı .Şimdilerde ise daha modernize oldu şu fal olayı , fal bakımı olmayan hiç bir cafe kalmadı gibi bir şey .

En güzel falı kim bakıyorsa o cafe daha revaçta.
Ah bu fallar ahhh ,hele inanıyorsanız yandınız .Arkadaşlarınıza tavır mı yapmazsınız ,sevgilinize mi küsmezsiniz neler yaptırır bu fallar adama

Bu hastalıkdan kurtulmak gerek
Allaha şükür ki ben bu hastalıkdan kurtuldum :))

Neden mi kurtuldum?
Çünkü artık bunların boş şeyler olduğunu herşeyin kendi elimizde olduğunu anladım ,abii falcıya gidiyorsun ,senin tavırlarına göre döktürüyor amcam yada teyzem sonra, aaa bildi valla herşeyi bildi hal ve durumlarında dolaşıyorsun. Buda yetmiyor ,bekliyorsun ''falcı dedi kesin çıkarr'' inanıyorsun söylediklerine ve çıkmasını bekliyorsun böyle olunca ne oluyor inanç sisteminle zaten söylenenlerin olması için yüksek enerji yaymaya başlıyorsun ve dalga dalga yayılarak evren sana inandığın ve beklediğin şeyi getiriyor. Böyle olunca ne oluyor falcı bildi

Haydi bir iki bir iki falcı meşhur.Ya da hiç üstünde durmuyorsun , unutuyorsun yada o kadar güçlü inançlar taşımıyorsun ve falın çıkmıyor.Sonra ne oluyor'' Yok ayol birşey bilmiyor'' durumları
Ya hadi diyelim bildi ,sen yarınlarını öğrendin .Ne yapacaksın ? Zaten yaşaman gereken deneyimi yaşayacaksın ha bilmişsin ha bilmemişsin ne fark eder.

Öyle yada böyle boş işler bu fal işleri .

En güzeliiii;
Hayattan ne istiyorsan yürekten iste ve akışa bırak ...

Düzgün cümleler kur,yargılama,olumsuzluk katma

Bak nasıl oluyor isteklerin ..


Çıkmazsa dediklerim ben burdayım beklerim :))






Yorumlar

Brajeshwari dedi ki…
Alem bir yazı olmuş Deryacım:)

yine de işte beyin bir seyi üretirken falci da onu yakalıyor derim bende fal bakilirken...Bu yüzden asla, enerjime bir başka gözün girip, bana birşeyler söylemesi hosuma gitmiyor..

bu arada yeni site yüzünü beğendim:)
operim
teko dedi ki…
canım Burcucum çok teşekkür ederimmm :))beğenmene sevindim .


Kesinlikle haklısın güzel enerji alma zamanı artık :))


bende çok öptümmm

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayatın Akışı

SEVMEK..

AŞK