Temizlik Zamanı


Temizlik Zamanı
Haydi bakalım temizlik zamanı ………….

Şöyle kıyıda köşede ne kalmışsa bir güzel çıkarıp ,temizleyeyim

Başlıyorummmmmmmmm lay lom lommm

PERDE……..

Kalbimin en derinine bakıyorum önceeeeeeee ,vee o da nee …
Onu gördüğümde yerde miyim gökte miyim ,aç mıyım ,tok muyum bilemediğim ,ağzımın bir karış açık kaldığı ,kalbimin atışlarının biri duyacak diye korktuğum beni o ilk duyguyla tanıştıran kişi ,orda öylece duruyor … o zaman buyrun bakalım hodri meydan

-Sana ;bu duyguları öğrenmemi sağladığın için çok teşekkür ederim ,ama artık öylece oralarda kalma ,gitme zamanı , ben onun için seni sevgiyle gönderiyorum ,saygılar efendim


sıradan alayım o zaman hazır başlamışken ,hayatıma bir şekilde dokunmuş ,kıyıda köşede unuttuğum ,tüm yaşanmışlıklarım ,tüm paylaşımlarım ,tüm acılarım,
hepiniz buyrun ,sizinle anlaşma tarihlerimiz çoktannnnn bitmiş.

onun için şimdi sizlere önce teşekkür ediyorum ,sonra sevgiyle uğurluyorum …


Şimdi tekrar bi bakayım kalbimin her köşesine unuttuğum bir şey var mı ,
Oooooo güzelllllll bir şey kalmamış ama ,yıllarca kalmaktan sanki naftalin kokusu mu var ne... O zaman napıyorummmm havalandırma çalışsınnnnnnnn

Haydiiiiiii birrrrrrrrrrr ikiiiiiiiiii üççççççç yavaş yavaş ve derinden bir nefessssssssss allllll

Ve verrrrrrrr
Tekrar tekrar nefes alıyorummmmmmmm ve veriyorummmmmm


Her şey tamamdır …ooooooo mis oldu missssssss ,oh beeeeeee hep ertelemişim ben bu temizliği..

Şimdi gelsin yeni anlaşmalarım ,sevgiyle ,mutlulukla ,huzurlaaaaaaa



DERYA

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Deryacım, blogun hayırlı olsun ve de yolun açık olsun.. :)

hayatına bir şekilde dokunmuş olmaktan dolayı çok mutluyum..

sevgimle kucaklıyorum seni..
Unknown dedi ki…
canim arkadasim,cok basarili cok guzel yazmissin,elime cifi bezi alip gussseel bi temizlik yapasim bile geldi,ne o oyle eskiler fazla yer isgali yapiyo,valla hakliymissin,eline saglik sekerim beniim,devamini sabirsizlikla beklicem ;)
teko dedi ki…
Canım Çiğdemcim ,çok teşekkürler

Bende çok mutluyum hayata nasıl dokunmam gerektiğini gösterdiğin için :))
çok öptüm


sevdalinkammm canımsın ,teşekkür ederim .Bence hiç durma hemen başla ,başladın zaten :))
kocaman öptüm
teko dedi ki…
Sevgili Brajeshwari :))

Burcu'cum çokkkkkkk teşekkür ederim sanada
beni yüreklendirdiğin,yanımda olduğun için ,sayende bi blogum oldu artık :))

içten sevgilerimlee
çok öptümm
Brajeshwari dedi ki…
Yeni blogun hayirli olsun Deyacim
buralardayim.Takip ediyorum seni mutlulukla..Çok şey yazacağını biliyorum...

sevgiler...
ugur dedi ki…
güzel temizlik yapmışsın tertemiz olmuş eline sağlık

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayatın Akışı

SEVMEK..

AŞK