...........


Son zamanlarda bana yine bir haller olmaya başladı,hop bir oraya bir buraya atlayıp ,zıplayıp duruyor iken,
Önce geçmiş ;
çok kuvvetli esen rüzgar gibi yüzüme yüzüme çarparken ,fırtınanın geleceğini fısıldıyordu sanki
Direndikce daha da kuvvetli esiyordu ,enerjimin azaldığını hissediyor ,korkuyordum .
Baktım ki günden güne yeniliyorum ,kayboluyorum ,öğrendiklerim ,bildiklerim hepsi uçup gidiyor ,pişmanlığım,öfkem ve egom beni ele geçiriyor ..
Hayır dedim hayır ,bu ben değilim

İşte o zaman Şimdi ;
Haksız olduğum durumları kabul ediyorum
Öfkeme ve egoma yenildiğim zamanlar olduğunu görüyorum
Deneyimlerimde rolü olanlara teşekkür ediyorum
İçime dönüp bakmam gerektiğini anlıyorum
Verilen mesajı anlamaya çalışıyorum
Ağlıyor ağlıyor arınıyorum

Deneyimimi yaşadığımı ,sınavlarımdan birini verdiğimi ,fark ediyorum geçmiş ve şimdide

Önce kendimi,
Olduğum gibi seviyor,onaylıyor ve af ediyorum .
Sonra karmamda olan herkesi

Her yaşanmışlığı,yaşadıklarımı ve yaşayacaklarımı sevgiyle kucaklıyorum
Öfkem ve egomada ''hadi ordan ,ikileyin ''demenin verdiği zevkle

Hayatın akışına bırakıyorum kendimi güvenle...

Yorumlar

MAVİ UMUT dedi ki…
YAzdıklarınızı başarabiliyormusunuz
teko dedi ki…
Zaman zaman egonun yaramazlıkları fazla oluyor tabi ama küçük çoçuk misali olduğu için ,beni dinlemesi gerektiğini ona anlatıyorum :))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayatın Akışı

SEVMEK..

AŞK