SEN NE İSTİYORSUN ..



Çiğdemciğimin ''Hayatınızın gözlemcisi olun ''yazısını okurken bir şeyi farkettim .Diyordu ki Çiğdem '' Karşı tarafın manzarasının daha güzel olduğunu mu düşünüyorsunuz ''



Bu bana bir şey hatırlattı ,önceden tanıdığım ya da tanımadığım insanlara bakarak yorum yapardım ,bazen keşke der özenir bazen yazık der üzülürdüm .

Şimdi ise ,aslında hiç birimizin hayatlarının karşıdan göründüğü gibi olmadığını biliyorum , özendiğimiz hayatlar belki ekran koruyucusu kullanıyor ya da yazık dediklerimiz hepimizden çok daha huzurlu ..
Ayrıca neden kendimizle değil de hep başkaları ile ilgileniyoruz ki ..Herkesin kendi hayatı kendi deneyimi ..Enerjimizi onlara harcadığımız kadar kendimize harcasak ..her keşke dediğimizde enerjimizi düşürerek ,kendimize değersizlik duygusunu yüklediğimizi nasıl da fark etmiyoruz ..
Ya da yazık dediğimizde gizliden gizliye egomuzu beslediğimizi..
Belki onlar da bizim yerimizde olmak istiyordur ..
Kimse kimsenin yerinde de olmasın ayrıca ..ne gerek var ki önyargıya ,yoruma ..
Önemli olan her bireyin kendinin ne istediği değil midir?
Hayattan beklentileri,hedefleri..
O zaman bırakalım herkesi ve kendimize dönelim ..
BEN NE İSTİYORUM VE NEYİ SEÇİYORUM ..?

sevgilerimle
teko ..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayatın Akışı

SEVMEK..

AŞK