Kutlama

Yaş otuzbeş yolun yarısı demiş ya Cahit Sıtkı Tarancı ... ''E hadi öyleyse ,yolun yarısındasın, şükür ki sonunda değilsin'' dedim kendime :)
Doğumumu kutlarken geride bıraktığım yıllara baktım önce uzun uzun ..her bir yılına ,her bi ayına ve gününe..
Keşke yerine ,iyi ki yaşamışım dedim ..
Oyundaki rollerimde bazen öğretmişim bazen öğrenmişim ..Bütün oyuncu arkadaşlarıma teşekkür ettim ,her birine ayrı ayrı....
Otuzaltı yaşımda yeniden doğduğumu farkettim ..
Kocaman sevgi dolu bir yüreğimin olduğu farkındalığı ile gözlerimi açtım ...
Başka bir senaryoda olmayı seçtim ,bu rolümü çok sevdimmm
Beni sevenleri,sevmeyenleri ,yanımda olanları ,olmayanları ,ağlatanları ,güldürenleri hepsini çok seviyorum .. artık
Kendimi çokkkkkk seviyorum ,olduğum gibi olmayı ...
Senaryodaki oyunculara nasıl kızardım önceden,hoşuma gitmeyen şeyleri yaptıklarında , şimdi hafifce gülümsüyorum , farkındayım diyerek ,yoluma devam ediyorum ...
Hayvanlara dokunamayan ben ,şimdi hangi hayvanı alıp ev arkadaşlığı yapsam diye düşünüyorum :)

Değişmeyen tek şey değişimdir..kesinlikle :)

Yorumlar

ugur dedi ki…
çok güzel olmuş çok beğendim başarılarının devamı dilerim
teko dedi ki…
Teşekkürrrr ederimmmmmm :))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayatın Akışı

SEVMEK..

AŞK