YAZMAYI SEÇİYORUM ..


''Çocukluğunuzdan beri iyi yaptığınız şey nedir? '' Koçluk çalışmamızda bize sorulan soruydu bu ..çok düşünmüştüm ben neyi iyi yapabiliyordum ... Dans etmekdi ilk aklıma gelen ,fakat dün toplu halde bu soruya cevap bulmaya çalışırken ,sevgili koçumuzun verdiği örnek ile birden fark ettim ki ..aslında ben yazıyordum ,yazı ile kendimi çok iyi ifade edebildiğimi biliyordum ama o ana kadar aklıma gelmemişti ..işte farkındalık dedim budur ..
Evet çoçukluğumdan beri yazmayı çok seviyordum öyle ki konuşmaktan daha çok yazmayı tercih etmişimdir çoğu zaman ..aileme,arkadaşlarıma,hatta patronlarıma..

Bu bloğu açarken çok düşünmüştüm .Sevgili Burcu '' yapabilirsin çok da güzel olur ''demiş ve beni blog açma konusunda cesaretlendirmiş ,hatta blogu açıp ,''hadi bakalım başlıyorsun '' demişti.
İlk zamanlar zevkle yazıyordum ,sonra birden - o kadar güzel yazılar varki benim yazdıklarım ne ki deyip ,daha çekimser kalmış ve durmuştum ..

İşte bu düşünce farkındalığımla son buldu ,kime göre iyi kime göre kötü ..
Ben yazmaktan zevk alıyorum,beni rahatlatıyor ,birileri beğensin diye yazmıyorum ki sevdiğim ve beni mutlu ettiği için yazıyorum bu yetmez miydi ..
evet yeterdi Violetcim ..
Duygularımın ifadesi bu ..içimden geldiği gibi öylesine yazıyorum yazmaya devam :))

Teşekkürler (http://www.suviocoaching.com)
Teko ...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayatın Akışı

SEVMEK..

AŞK