Mikemmel Bir Çalışma ...Deneyin ..




Ya haydi bir kımıldanın ,kalkın kalkın ...temizlik zamanı ...
Şimdi ne yapıyoruz ..gereksiz ne var ise topluyoruz ..ister liste yapın ister
düşünün .Sonra atın beni denizlere misali ,atın gitsin :)Ben yaptımm bilee
Önce iş yerimden başladım ,aman Yarabbim o nee.. elime ne geçtiyse atmışım çekmeceme,dolaplarıma ,bütün yazışmaları saklamışım ,eski çer çöp ne varsa ...
Tek tek baktım hepsine .. gereksiz ne var ise hepsini yırttım attım(yırtarken de bir nevi stres atıyorsunuz ) , güzelce yerleştirdim çekmecemi,dolaplarımı ..ohh bee ferahlık geldi
Sonra en önemli haberleşme kaynağımız :) feyz buka baktım..gelen ,giden,geçen ,duran ,koşan ,yürüyen .. kim varsa toplanmış ..iyi hoş da öyle duruyorlar ,ne selam var ne sabah .. hal böyle iken sildim gitti..(İtiraf ediyorum azıcık daha silesim var )
Ondan sonracımm cep telefonu ,mailler,msn kısacası iletişim araçlarındaki fazlalıklar da gitti...
Hımm bunlar tamam ...geldik eve .. kılık,kıyafet,bardak,çanak,çömlek ne varsa bir bir ayıkladım ayyy ben bunu çok sevdim ,vallahi sevgiyle verdim her birini ..
Oh ruhuma bahar geldi bahar ..üstüne de kırgınlıkları ,kızgınlıkları ,kırılmışlıkları ..atınca mikemmel oldu aha aha :)

Boşluklar hayırlısı ile dolsun ,doluyor ,oluyor gidiyor ...işte ben de keyif alıyor ..

Derra

NOT:Çekirgemmm dün sorduğunun cevabı burda :)

Yorumlar

aylin dedi ki…
eskileri atalım ki yerine yenileri gelsin:) yeni dostlar yeni eşyalar yeni kıyafetler değil mi ama ):)
teko dedi ki…
Yeni AŞK lar ..ama tabi ki ..HAYIRLISI:)
ugur dedi ki…
yeni sayfalar herzaman güzeldir yazmayı bilmiyorsan karalarsın:)
derra dedi ki…
:))))olsun o da tecrübe karalaya karalaya ,yazmayı öğreniyosun işte

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayatın Akışı

SEVMEK..

AŞK