Kelimelerinizi Yutmayın ..




Bu ara of pof puf hallerindeyim ... Neden mi ?
Böyle bir el titreme durumları ,hırt dönemlerimin artması ..boğazımda tıkanmış bir şey hisleri ile doktora gittim ... yapılan tetkikler ile tiri tiri yandın bedava mı sandın halleri ile tiroid sorunu ve nur topu gibi bir nodülüm olduğunu öğrendim ..
Aferim dedim kendime ..Aferim
Sen yıllarca karşındaki kırılmasın diye, hayır demek istediğinde bile deme .. Aman o büyüğümdür,aman o patronumdur,aman arkadaşım yanlış anlar ,aman kavga çıkmasın aman da amanlardan sonra sus,yut ,içine at ..ve sonuç boğazda blokaj .
Boğaz kendini ifade merkezi,ifade edemezsen ..böyle hediye olarak bir nodülün olur işte...

E ne olacak şimdi ,doktorumun söylediğine göre alınması gerekiyormuş..İyi siz alın ,alın almasına da ..önemli olan artık bunu tekrarlatmamam

Konuşun arkadaşlar ..içinizde ne var ne yoksa ..kime ne söylemek istiyorsanız söyleyin ,ama amaları sakın dert etmeyin ..Söyleyemez miyiz diyorsunuz ..peki o zaman elinize bir kalem ,defter alın kime ne söylemek istiyorsanız yazın ..her şeyi olduğu gibi sonra yırtın atın,ya da korktuğunuz ya da korkuyor numarası ile avazınız çıktığı kadar bağıracağınız bir oyuncağa binin ,kamikaze mesela bağırın ,istediğiniz kadar :) inince inanılmaz bir rahatlık hisedeceksiniz ... bayıra ,çayıra gidin bağırın ,konuşun ..yeter ki tutmayın içinizde söylemek istediklerinizi..
Yoksa bunlar , emin olun bir rahatsızlık olarak dönecektir ..şekil ben de görüldüğü gibi :)

'' Kendimi özgürce ,yaratıcılığımla ifade ediyorum ''

Sağlıkla ,özgürce kalın
sevgiler
Teko

Yorumlar

ugur dedi ki…
çok beğendim bunu valla bende konucam ne olursa olsun
derra dedi ki…
konuş uğurcum konuş :))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayatın Akışı

SEVMEK..

AŞK