SEN BEN OL'SAN.. BEN SEN OL'SAM... BİZ OL'SAK...





Hani o hep gecelerde kalırsın ya bir başına ..düşünceler eşlik eder sana o gecelerin sabahında farklı açsam dünyaya gözlerimi. tarihini atsam hayatımın dönüm noktası diye..heyecanla,mutlulukla uyansam şükürlerime bir yenisini eklesem..
İçime baksam sonra ,herşeyden arındığımı his etsem ..
Seninle yolculuğumuza çıksak arınmış ..tam ve bütün..saygılı,sevgi,sadakat,dürüstlükle..


Korkmadan ilerlesek her gün saygımız ve sevgimiz artarak..sonra arada tartışsak ama uzun sürmese ..anlasak birbirimizi ,sarıldığımızda bitse tüm sorunlar..AN da kalsak ..yaşasak birbirimizi..dans etsek çılgınca..gecenin bir vakti ..dışarı çıkıp yürüsek.. sonra göğsüne yatsam uyusak sarmaş dolaş..uyandığımızda seviyorum desek birbirimize AŞK la başlasak güne ..

Saygılı olsak birbirimizin fikirlerine..


Sonsuz bir güven olsa aramızda ..
Hani diyorum...


SEN SENKENDE BEN ..


BEN BENKENDE SEN OL'SAK...


BİZ OL'SAK SEVGİYLE..
Derra...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayatın Akışı

SEVMEK..

AŞK