YENİ UMUTLAR ..


Yeni umutlarla girdiğimiz bir yılı geride bırakmaya bir kaç gün kaldı ..ve bizler yine yeni umutlarla..dileklerle yeni bir yıla ''merhaba '' demeye hazırlanıyoruz..


Hızlandırılmış bir kursdu sanki 2010 benim için..sınavın birini bitirir bitirmez ,bir yenisi geliyordu .Daha yeni yılın ilk günleri düşmüştüm gerçi düşeceğimi hissediyordum sadece zamanını bilemiyordum ..canım acımıştı .. ağır bir sınav olduğunu düşünmüştüm yaşadıklarımın ..sonra her gün biraz daha fark ederek ,dersimi alarak yeniden yürümeye çalışmıştım ..ve çok kısa bir süre sonra ayağa kalkmıştım....Eskisinden daha güçlü..daha sevgi dolu ..daha kendime inançla ve yeni bir ben olarak ..


Sınavımı vermenin mutluluğunu doyasıya yaşıyordum ..sanki sihirli bir değnek değmiş ve her istediğim bana sunuluyordu..Ve her gün şükür ediyordum ..

Sonbaharla birlikte evren dedi ki ...'' Bu kadar tatil yeter, şimdi yeni bir sınav daha geliyor ,hazırlıklı ol'' Ama ben bu sesi duymamıştım belki de duymak istememiştim ....Ben ne kadar da oralı olmadıysam da yeni sınav gelmişti..Hem de çok zor bir sınav...

Ben öylece kalakalmıştım bu sınav karşısında ..bu defa ki düşüşüm çok ani oldu ..sadece benim değil ..bir çok sevdiğim insanı da şaşırtmıştı bu düşüş....

Canımın yanması o kadar önemli değildi ..şaşkınlıkla ve anlayamadığım bir çok soru ile öylece kalmıştım ..Çevremdeki herkes elini uzatıyordu ..ama ben kendim kalkmalıydım ..sindire sindire yavaş yavaş ..geriye o düşmeden hiç bir iz kalmamalıydı ..Böyle bir sınavda hangi soruyu iyice öğrenmeliydim ..

Yaklaşık iki ay kadar kendimle kaldım..içime döndüm ..tekrar tekrar baktım sınavıma ..sorularıma ..sonra tamam dedim ..artık kalkma zamanı geldi..

Şimdi tekrar ayaktayım..şükür ederek ..sevgiyle ..umutla...

Artık biliyorum ki mutluluğun tavan yaptığında aniden düşebiliyor ..ya da en dipden en yükseğe aniden çıkabiliyorsun ..hayat bu ....


Yeni yıl

sağlık,huzur,bolluk ,bereket Aşk ile bekliyorum seni...Hepimiz için en HAYIRLISI OL 'SUN ..


SEVGİMLE

TEKO












Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayatın Akışı

SEVMEK..

AŞK