3 Ağustos 2011 Çarşamba

YOL...


Haydi haydi koşun yolculuk başlıyorrr ... adı '' Hayat Yolcuğu ''...
Ne ,noldu derken atılıyoruz her birimiz yolculuğumuza ..Yolculuğun sonunu hepimiz biliyoruz tek bir son var ,gidiş yolları çeşit çeşit seç,beğen ,başla :)

Eee nasılsa yolun sonu belli hangisinden gidersen git sonuç aynı olacak ...Sen öyle san :)

Neyse herkes kendinden sorumlu ben yolumu seçeyim ,hangisini seçsem acaba!!!
Böyle düşünürken TESADÜFEN !! bir şey olur hayatınızda ,ve size bir yol seçeneği sunulur ,bu yolun ilk olmazsa olmazı ..SEVGİ..dir. Ve işte siz bir anda kendinizi bu yolda bulursunuz ..Doğruluk,hoşgörü ,inanç ,farkındalık da diğer olmazsa olmazlarıdır ..

Ohh ne güzel zaten bizde öyleydik tamam işte bu benim yolum diye lay lay lom çıkarsınız yolculuğunuza .. aman ne güzel
Biraz ilerledikden sonra ilk farkındalığınız gelir çarpar size ..
_ Eee dur bakalım ..sen gerçekten bu yolun olmazsa olmazlarına sahip misin .. bir sınav yapalım seni :)İşte ilk sınavınızda anlarsınız ki aslında yolculuk içinde başka bir yolculuk daha yapıyorsunuz ..
KENDİNİZE DOĞRU.......
Yol boyunca teker teker o güne kadar taşıdığınız ,farkında olmadan sizi bağlayan şeylerden tek tek kurtulmaya çalışırsınız ,amacınız en arınmış şekilde yolu bitirmektir..

Siz bu yolculuğu yaparken ..sizin yolunuzda olmayanları saygı gösteriyor ..yolun güzelliğini anlatıyorsun..bir tarafdanda kendinize sorular soruyorsunuz ....
Hımm ,şimdi neden böyle dedi ..dön bak bakayım içine ,dışına sen de ne var :)
Ama tüm bunları yaparken öyle bir zaman oluyor ki ..karşınızdaki kişiler ..
- Hani sen hoşgörü ,sevgi diyordun ? Bana öyle yapmadın ama ..seni gidi seniii:)

PARDON !!!!!!!!!!

SEVGİ,HOŞGÖRÜ,DOĞRULUK,FARKINDALIK EYVALLAH...
AMMA VELAKİN YALAN,ALDATMA YA ALLAH YANİ :))

Sevgimle
Teko