sustuk....

_‘’Sana aşık oldum ‘’ dedim
-‘’Ne çabuk ‘’ dedi
- ! (Süresi mi olur ki aşkın ..)
-‘’Olma ‘’ dedi - !! ( Allah Allah aşık olmak için izin mi alınırmış …
Pardon sakıncası yoksa size aşık olabilir miyim Ah kalbim hiç söz dinlemiyorsun ..bir öğrenemedin kuralları ..bir daha izinsiz aşık olma çok ayıp!!!! )
SUSTUK…
-‘’Güçlü kadın ile güçsüz kadın başkadır ‘’ dedi
-‘’Nasıl ‘’ dedim
-‘’Güçlü kadın her şeyiyle baş eder ..duyguları ile’’ dedi…
Hımm tamam güçlü kadınlar kendi ayakları üzerinde duran,sorumluluk sahibi,hayatta düşse de kalkmayı başarabilen ..falan falan tamam bunu biliyoruz ..da……takıldığım yer .. Sinirlendiğinde bağıran ,canı acıdığında ,kırıldığında ağlayan hani ben böyle söylersem o ne anlar ,ne düşünür,ne söyler diye hesap yapmadan sevgisini dile getiren ,duymayı ,görmeyi,koklamayı,hissetmeyi kalbiyle yapan,yeri gelince içindeki çocuğun dışarı çıkmasına izin veren güçsüz kadın mıdır ????
 O zaman seviyorum bu güçsüzlüğü….
Biz mi …..
 SUSTUK……….
Sevgilerimle
teko

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayatın Akışı

SEVMEK..

AŞK