20 Şubat 2014 Perşembe

Hayatın Akışı


Aşk dedim ,gelsin hayatıma konsun dedim ..
Her sabah uyandığımda neredesin dedim ..
Sonra off dedim yok dedim ..sıkıldım ..
Geçti zaman ,dur dedim tekrar çağırayım 
Düşlerimi pano yaptım ...
Ey aşk  ya gel ya da gel dedim 

Bir gün kapı çaldı ..
Kim o , dedim 
AŞK dedi ..

İnanamadım ,korktum ..
Ya değilse !
Eee peki ya gerçekse !
Gittim geldim ...
Gittim Geldim ...
Aşk hala orada ..
Sonra ,

Derya ...dedim ..
Deniz ... dedi ..

Derin dedim ..

Gözlerin dedi..

Sevgi dedim ...

Güven dedi...

Aşk dedim
Biz dedi

Su dedim
Birlikte akalım dedi ...

Elini ver dedi !
Sıkı tut dedim.

İşte böyleyken böyle ...yani demem o ki ..hayatta her şeyin zamanı var ..zamanı gelince hayırlısı ile gelip sizi buluyor ...mucizeler hep var gerçekten..yıllarca istedikleriniz bir bakıyorsunuz öyle güzel bir şekilde arka arkaya olabiliyor ki ..test ettim onayladım :) Bizzat kendim yaşadığım için lütfen vazgeçmeyin isteklerinizden hayırlısını isteyin sadece ..bir de ASLA ..ASLA demeyin ...bir daha asla gelmem dediğim şehre  evlenerek geldim ...yaaaa :) bunları aslında çoğumuz biliyoruz ..sadece arada unutuyoruz :) Hıı bir de herşeyi planlayıp illa şöyle olacak böyle olacak demeyin lütfen hayatın akışı o kadar güzel planlanmış ki sizin yaptığınız planlar bir anda hoooppp gidiyor ...Düğünümüz için her şey mükemmel olsun istemiştim ..defalarca gidip şu şöyle olacak bu böyle olacak dedim ..en ufak bi aksaklık istemiyorum ...yağmur yağmasın diye dualar ettim ..tek bu olabilirdi ..yağmur yoktu ama öyle bir soğuk oldu ki sanırım bugüne kadar o tarihlerde böyle bir soğuk görülmedi ..kışın ortasında kalmış kar soğuğu ..ve son gün hiç bir şey yapamazdık noldu planlar hoppp suya ....neymiş hayatı akışa bırakmak lazımmış ...derslerimi aldım mı aldım ...şükrümü ettim mi ettim ... o zaman her şey için  HAMD OLSUN ...

Sevgilerimle 

Sa-DE

Hiç yorum yok: