Kendimle Bir gün ..


Denize karşı oturmuş düşünürken ..ılık ılık esen ruzgar yüreğime dokunuyordu ..güneş batmak üzereydi .ve ben saatlerce öylece kalakalmıştım..Deniz..rüzgar...güneş...
Sonra dostlarla buluştum.. Öyle güzel sohbetlerdi ki eskiler,yeniler ..tüm yaşanmışlıklar kahkahalı ve hüzünlü sohbetler sabaha karıştı .
sabaha karşı güneşin doğuşu ile..fark ettim ki güneş doğmaya devam ettikce ..umutlarımız hep yeniden doğuyor..ve ne kadar şanslıyım dedim kendime...onca güzel yürek var sevdiğim ve sevildiğim..Hamd OL sun..
Kendini üzme hiç bir şey için ..seni anlamak istemeyenlere kendini anlatmak için çabalama..bırak anlayanlarla devam et yoluna ...herkes kendi seçimini yaşıyor..sen kimseye yardım edemezsin ..kişi kendisi istemedikce..
Sen kendini sev..yüreğine bak ..rahatsan ,huzurluysan nefes almanın tadını çıkar..
Ve sımsıkı sarıl önce kendine sonra sevdiğin tüm güzelliklere....

Çeşme/19.09.2010
derya...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayatın Akışı

SEVMEK..

AŞK