26 Eylül 2012 Çarşamba

hayat parkı

Adı hayat denilen kocaman bir parkta oynayan çocuklarız ya hepimiz….
Salıncakta sallanıyoruz bir oyana bir bu yana
 bazen dengemizi kaybedip düşüyoruz ..
Biraz zırlayıp unutup koşa koşa başka oyuncaklara gidiyoruz …
Tahterevalliye biniyoruz bir iniyoruz en diplere ..bir çıkıyoruz en yükseklere dipere indiğimizde korkuyoruz …sıkılıyoruz ,yükseklerde şüpheye düşüyoruz ..
Sonra hop kaydırağa gidip bırakıyoruz kendimizi akışa…
Bir sürü oyun arkadaşımız var … şakalaşıyoruz,gülüyoruz,ağlıyoruz,kızıyoruz ,paylaşıyoruz..küsüyoruz barışıyoruz ..yine oyuna dalıyoruz … ..
.Bazı oyun arkadaşlarımız çok yaramaz ..hiç bir şeylerini paylaşmıyorlar..oyun oynarken hep mızıkçılık yapıyorlar,kendileri düşünce canları acıyınca sen de düş istiyorlar …sen yardım etmeye çalışınca seni itip avazları çıktığı kadar bağırıyorlar ..pis ,kötü çocuk diyorlar sana …
Biz parka gelirken kardeş kardeş oynayın ,sevin biribirinizi,üzmeyin ,özünüz bir diye tembihlendi .
.tamam biz de öyle oynamayı seviyoruz zaten …
E ama bu yaramaz çocuklar ayıp şeyler söylüyorlar ..biz susunca daha da bağırıyorlar …
Özümüz bir hepimiz çocuğuz ..bu park hepimizin tamam bir iki üç derken bir gün sen de diyorsun ki… Özünü severim ama sözüne de söverim yani :)
E ben de çocuğum nihayetinde :)
sevgilerimle derra

13 Eylül 2012 Perşembe

telefonlar ve insanlar :)

Ne kadar çok cep telefonu modeli var …hepsi de farklı farklı görüntü ve özellikte …
Ama hepsinin asıl oluşum nedeni iletişimi sağlamak….,diğer özelliklerini ihtiyacımız ve kendi tercihlerimiz doğrultusunda kullanıyoruz …
Bazen tercih ettiğimiz telefonların özelliklerini bilmeden ya da önemsemeden görünüşüne hayran olduğumuz için alırız ..e iletişimde sağlanıyor sorun yok …
Belli bir zaman sonra görüntü ve konuşmak yetmiyor .. off şu özelliği de olsaydı …
Tamam kolay yükleriz bizde …kolay mı acaba ..
Deneyelim …sonuç…
 1)Yeterli depolama alanı yok! Hımm tamam o zaman gereksiz ve hiç kullanılmayan özellikleri silelim ve yeniye yer açalım …
2) Geçersiz özellik ..tanımlanamıyor ! Napabiliriz ..düşünelim …hımm yok olmuyor ne yaparsak yapalım olmuyor ..
İnsanlar olarak bizler de böyle değil miyiz aslında ….
Hepimiz farklı farklıyız ..tiplerimiz…kişiliklerimiz…bakış açılarımız …
Ama hepimiz aynı nedenle burdayız …YAŞAMAK….
İlişki içinde olduğumuz insanları seçerken bazen sadece görüntüsüyle hayatımıza alıyoruz …tanımadan … Sonra başlıyoruz şöyle davransa …bunu dese ..ya nasıl anlamaz beni…anlamıyorum onu ….
 Bazı insanlar yaşadıkları ile o kadar zihnini doldurmuş ki ..yeniye yer yok hayatında ..geçmişte takılmış kalmış …kişi kendi isterse .. yeniye yer açabilmek mümkün tabi ..önce zihni temizlemeli ..yer açmalı ki karşılıklı iletişim güzel olsun ….
Bazı insanlar ise sabit düşüncelerle bütünleşmiş …hatta hiç tanımlayamıyor sizin söylediklerinizi.. bilinç o kadar fazlası yok … ne yaparsanız yapın olan bu …
 O zaman uğraşmamak lazım …kimsenin bilinç seviyesini değiştiremezsiniz kendi istemedikçe …
Değişim ancak kişinin isteği ile olur …
 (Ne diyordum :) toparlayamadım yazıyı :) Hıh işte yaşa hata raporu verenlerle uğraşma ..kendine bak git :) sevgiler
teko

10 Eylül 2012 Pazartesi

içimdeki çoçuk

Yolu unutmuşum ..uzun zaman oldu tabi …
 Çok şükür ulaşabildim içimdeki çocuğa…
Nasıl özlemle sarıldık sıkı sıkı ..
Anlat dedi …neler yapıyorsun …
Üzgünüm çok da yorgun…tıkanıyorum ..boğazımda bir lokma varmışta ne yutabiliyorum ne çıkarabiliyorum …gözlerim de çok acıyor ,onca gözyaşından sonra..
Gözlerini kocaman açmış ,dikkatli dikkatli ve gülümseyerek beni dinliyordu …
Neden peki tüm bunlar dedi,
 SEVDİM…yanlış insanı …
Gülerek başladı söze…
 İnsanın yanlışı ,doğrusu olur mu ? Sadece bilinç düzeyleri farklıdır…seçtiğiniz pencereler bu bilinç düzeyindedir..ne mutlu seviyorsun daha çok sev ve mutlu ol .. Ağacı,yaprağı,toprağı,bulutu ,denizi,taşı,dağı,güneşi ,yağmuru bunun gibi çok örnek verebilirim daha …tüm bunları seviyorsun değil mi …
Evet…
 Güzel …onlar seni seviyor mu diye düşünüp üzülüyor musun …
 Hımm şey hayır ama ama ….
Yok öyle ama falan sen sadece kendinden sorumlusun ..asıl sevmekten vazgeçersen üzül …sen hep sev bu yol senin …
Bak sen şu afacana ..gülümserken yakaladım kendimi …
 SEVİYORUM diye fısıldadım …
Teşekkürler İçimdeki çocuk ..
 Hep var ol sevgiyle…
 teko

7 Eylül 2012 Cuma

bağımlılık

İnsan kızar mı kendine ...
kızar hem de nasıl...
Acabalar dolanır mı düşüncelerinde ...
dört döner hem de fıldır fıldır ..
Sizin hiç sevdiğiniz eşyaya kıyamadığınız oldu mu ?
Ne alaka di mi :)
Pöff benim var ...
Güzel bir koltuğum ..ona bakınca mutlu olduğum ..sevdiğim...nerelere koysam bilemediğim ..o kadar değerli yani ...
Gelin görün ki o yerlere göklere sığdıramadığım güzelim koltuğuma biraz fazla oturunca ..bel ,sırt tüm vucudum tutulup kalıyor ..
Canım o kadar acıyor ki ...o acıyla cinlerim tepeme çıkıyor ..başlıyorum söylenmeye ..
 Bir atamadın sen de bunu ...her defasında tamam bu son diyorsun ...değer mi bu kadar acıya ...
.bu var diye yenisini de alamıyorsun ....
Offf pofff pöfff yani..
. Du bakalım gelecek o cesaret te ...!!!!
Şöyle oh rahat rahat ,huzurlu,mis gibi oturmak varken ucuna ilişmek niye
 Di mi ama ya :)
Sevgilerimle
 teko

sustuk....

_‘’Sana aşık oldum ‘’ dedim
-‘’Ne çabuk ‘’ dedi
- ! (Süresi mi olur ki aşkın ..)
-‘’Olma ‘’ dedi - !! ( Allah Allah aşık olmak için izin mi alınırmış …
Pardon sakıncası yoksa size aşık olabilir miyim Ah kalbim hiç söz dinlemiyorsun ..bir öğrenemedin kuralları ..bir daha izinsiz aşık olma çok ayıp!!!! )
SUSTUK…
-‘’Güçlü kadın ile güçsüz kadın başkadır ‘’ dedi
-‘’Nasıl ‘’ dedim
-‘’Güçlü kadın her şeyiyle baş eder ..duyguları ile’’ dedi…
Hımm tamam güçlü kadınlar kendi ayakları üzerinde duran,sorumluluk sahibi,hayatta düşse de kalkmayı başarabilen ..falan falan tamam bunu biliyoruz ..da……takıldığım yer .. Sinirlendiğinde bağıran ,canı acıdığında ,kırıldığında ağlayan hani ben böyle söylersem o ne anlar ,ne düşünür,ne söyler diye hesap yapmadan sevgisini dile getiren ,duymayı ,görmeyi,koklamayı,hissetmeyi kalbiyle yapan,yeri gelince içindeki çocuğun dışarı çıkmasına izin veren güçsüz kadın mıdır ????
 O zaman seviyorum bu güçsüzlüğü….
Biz mi …..
 SUSTUK……….
Sevgilerimle
teko