Arınıyorum O zaman ..

Ya ne oluyor ,tek tek gelin
Bu ara evren bas bas bağırıyor bana ,arınnnnnn arınnnnnnn
E ben arınmıştım ya .. diyorum
Yok diyor daha derinlere in daha derinlere ...
İneyim bari ..yoksa her bir yerimden kuşatıldım ..
Yazılan yazılar ,mesajlar,şarkılar oooo bir sürü yerden sesleniyor .
Tamam tamam iniyorum ..

Azıcık öfke ,az biraz kırılmışlık,üstüne bir de bir tutam acı kalmış ..
Hımm ,şimdi ben bütün bunları kabul ediyorum ..görüyorum ...
Sen de sabotajcı ...konuşup durma artık ordan dır dır.. ee tamam seni de duyuyorum ,farkındayım senin de :)

Öfke duyduğum,kırıldığım,ve canımı acıtan canımın canları ..
''Bir şekilde hayatıma eşlik ettiğiniz ,güldürdüğünüz,ağlattığınız,deneyim kazandırdığınız,gösterdikleriniz için teşekkür ederim .. Ben almam gerekenleri aldım .. ve yoluma devam etmeyi seçtim .. karmanızın içinde kalmayı seçmiyorum ..bütün anlaşmalarımızı kendi adıma iptal ediyorum ..Sevgiler ''

Az müsadenizle ben tamamen arınayım .. ..yağmur yağıyor .. her yağmur da , arındığımızı düşünürüm ..Tıpkı gözyaşları gibi ..

Derya


Yorumlar

aylin dedi ki…
hepimizin aydınlanma zamanı geldi ne mutlu farkedebilene bizler değişimi seçtikden sonra yüce yaradan her tarafdan mesajlar yollamaya başladı aynı frekansdaki insanları kendimize çekiyoruz yazıların çok içten kutluyorum seni sevgier nihayet yorumlarıma başlayabildim :)))
teko dedi ki…
Aylinimmm ,teşekkür ederim canım ..
ay evet hadi hayırlısı :))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayatın Akışı

SEVMEK..

AŞK