NE OLA Kİ BU KOÇLUK


Son yıllarda pek çok duyduğumuz bir meslek ..Yaşam Koçluğu ...
Benim aklım yok mu ki gidip de başkasına danışacağım...oldu üstüne bir de para vereceğim aman ne ala ne ala ,ya git işine koçla falan ne işim olur .. Ne yapıyormuş ki her şeye gül,sinirlenme ,kızma ..sevgi pıtırcıkları olarak ortalıklarda dolaş ..hadi canım boş işler bunlar boş

Çevremizde koçluk tanımını bilmeyen kişiler tarafından o kadar çok duymuşuzdur ki bu sözleri ..

Oldu canlarım ..gerçekten boş mu bu işler bak bak ,yazık bana ve benim gibilere o zaman böyle boş işler peşinde koşuşturup duruyoruz demek :) Dolu iş nasıl oluyor hele bi anlatsanız biz de öğrensek ..
Şimdi şu boş iş nedir,ne değildir bir bakalım ...

Hepimizin hayatları farklıdır ama bir çok noktada da aynıdır aslında ..
Enerjinizin tükendiği,her şeyden sıkıldığınız ,hayatın ne kadar monoton olduğunu düşündüğünüz,düşlerinizin bittiği,umutlarınızın tükendiği zamanlarda , çevremizde kendimize yakın hissettiğimiz kim varsa onunla konuşur ,dertleşiriz..çünkü kendimize inancımız bitme noktasındadır.Ve birileri ile konuşma ihtiyacı duyduğumuz zamanlar...
Mesela sevgilinizden ayrıldınız ... arkadaşınız ,ya da aileniz başlar ..
Ben söylemiştim sana ,dinlemedin ,ay boşver iyi yaptın ,ya bak şöyle davransaydın gibi gibi buna benzer onlarca söz duyarsınız ..
Yargı ,eleştiri,yorum ,hepsi var bayılırız zaten karşımızdakine akıl verip ,yargılamaya ,yorum yapmaya ..Bu sadece küçük bir örnek

İşte yaşadığınız bu dönemlerde yaşam koçu size ne mi yapar ..
Size fener tutar yalnızca ..yargısız,yorumsuz..
Yanınızda olduğunu hissettirir.
Güven ,sevgi,gizlilik içerisinde olur paylaşımlarınız
Aynayı getirir ve koyar karşınıza ;''İyice bak'' der ,''Kendi gücünü ,sevgini çıkar ortaya ''
Seçim senin ,pencereni seç ,SINIRSIZ GÜÇ SENSİN

Boş işler bunlar boş :)

Küçücük bir not : Aman olurda bu boş işlerle ilgilenmek isterseniz bir gün olur ya.. Her yaşam koçuyum diyene inanmayın olur mu!!!
Gerçek yaşam koçları ; öncelik danışanın mutluluğu,onun hayatına dokunabilmekten çok keyif alan ,yüreğinde o mutluluğu hisseden ,işini AŞK ile yapan ..sonra ücreti konuşandır ..
Yaşam koçcukları ; önce size astronomik şekilde ücret tarifesini söyleyen,anlaşırsanız sevgisini veren ,yok anlaşamazsanız birden sevginin ''S''ile kaldığınızdır :)
Aman dikkat !!! Yoksa boş değil bomboş işler olur :)

SEVGİMLE
DERRA

Yorumlar

Çiğdem Atabey dedi ki…
aman da benim Derya'm ne de güzel yazarmış.. :))

severim seni, sevgiyle kucaklarım..
teko dedi ki…
:)) Ben de seni severimmmm çiğdemimm
aylin dedi ki…
yazıların gerçekten çok hoş okurken çok keyif aldım burda olmaktan mutlu oldum canım yeni yazılarını bekliyorum burayı sakın ihmal etme seviyorum seni:))
derra dedi ki…
Canım benimmm ,teşekkür ederimmm ..ben de bunları okumaktan çok mutlu oldum ..ben de seni seviyorum aylinim:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayatın Akışı

SEVMEK..

AŞK