NE MUTLU BANA Kİ KAFAYI KIRMIŞIM :)
FARKINDALIĞI HAYATINDA HİSSETMEK VE BÜYÜK BİR COŞKUYLA BUNU PAYLAŞMAK
HAYATI FARKETMEK ,SEVGİYİ YÜREĞİNİN TA DERİNLERDEN HİSSETMEK ,KENDİNİ KEŞFETMEK ,RUHUNLA TANIŞMAK ,ONUNLA KONUŞMAK ,DİNLEMEK ,HAYATTA RUHLARIMIZIN MİSAFİR OLDUĞUNU ANLAMAK,ONUN İÇİN DAHA OLUMLU BAKMAK ACILARINI ,ÜZÜNTÜLERİNİ OLGUNLUKLA KARŞILAYIP HAYAT DENEYİMİN İÇİN OLDUĞUNU ANLAMAK,KARANLIĞIN AYRI AYDINLIĞIN AYRI GÜNEŞİN AYRI ,ÇİÇEĞİN, BÖCEĞİN TOPRAĞIN, SUYUN HERŞEYİN ENERJİSİ OLDUĞUNU GÖRMEK VE HAYATA SIKI SIKI TUTUNMAKSA ,KENDİM İÇİN Mİ VARIM YOKSA BAŞKALARI İÇİN Mİ SORUSUNU YÖNELTEBİLMEKSE KENDİNE EVETTTTTTTT KAFAYI KIRDIMM

YA HERŞEY ÇOK GEÇ OLDUĞU ANDA KIRSAYDIM



Yorumlar

Brajeshwari dedi ki…
Ne güzel bir blog oluyor ya bu..Sende farkediyor musun..
Paylaşımların ve farkındalıkların çoğalsın dilerim tek"o"der..

opuyorum..
teko dedi ki…
Çok teşekkür ederim canım ,senin yanımda olduğunu bilmek çok güzel ,sayende burdayım.

çok öpüyorum bende

sevgilerimle
tek ''O'' :))
Adsız dedi ki…
bence de bayağı şekillenmeye başladı; koçun olarak benden koca bir aferin! :)
teko dedi ki…
teşekkür ederim canım yaşam koçum :))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayatın Akışı

SEVMEK..

AŞK